11 Kasım 2008 Salı

"Fenerbahçe Ülker Yenilmez Değil"

Union Olimpija koçu Dzikic ve Marko Miliç, Perşembe akşamı karşılaşacakları Fenerbahçe Ülker maçından önce dün bir basın toplantısı düzenlemişler. Adriyatik ligi de dahil son 4 maçından yenilgiyle ayrıldıklarını, bu maçı dönüm noktası olarak gördüklerini söylemişler. Vatandaşları Emir ve Gasper'e de ilgi göstermişler. Fenerbahçe Ülker'in kaliteli bir takım olduğunu ama asla yenilmeyecek bir takım olmadığını düşündüklerini de eklemişler.

Euroleague'te 3'te sıfır yapan, son 4 maçını kaybeden ve son 8 maçında sadece 1 galiyet alan Union Olimpija, Fenerbahçe Ülker'i gözüne kestirmiş, Perşembe akşamını bekliyor.

Açıkçası bu maçtan ben de korkuyorum. DKV Jovenetut maçında galibiyetle döneceğimize inanıyordum ve burada da yazmıştım. Fenerbahçe Ülker beni yanıltmadı ve İspanya'dan galibiyetle döndü. Ancak Union Olimpija maçından çok çekiniyorum. Fenerbahçe Ülker'in yogun tempodan etkilendiğini, dün akşam oynanan Oyak Renault maçında gördük. Üstüne bir de Badalona deplasmanından alınan ekstra galibiyetin rehaveti eklenince, zor günler yaşayan ve bu maçı çıkış maçı olarak gören Union Olimpja karşısında çok sıkıntı yaşayacağımızı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder